Funderingar

Ponnyn vi ev va intresserade av eller jag va blir det inget av med, mamma har bestämt sig för att inte gilla den eller nåt. Tråkigt eftersom vi aldrig kommer hitta en så fin ponny och ha råd med den. Men har lagt ner det nu, funderar då på om jag säljer Harry vad jag ska köpa för häst.
 
Blir ena en ungponny eller en storhäst som kan lite, vill inte ha en ponny som är medelmåttig och en sm ponny kommer vi inte ha råd med. Men då är frågan ponny eller häst som det ser ut nu lutar det nästan åt häst för om jag köper en ungponny kan jag inte tävla ordenrligt ändå, med tanke på alla som säger "ta vara på ponny tiden". Tror knappast dom menar turerna i skogen precis utan tävlingarna och gemenskapen där.
 
Extremt rörigt inlägg utan nåt riktigt beslut men var tvungen att skriva ner lite funderingar och tankar.
 
/Louise
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Får man fråga varför du ska sälja Harry? :)

2013-02-04 @ 00:01:15
URL: http://erikastorbraten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0