Godmorgon!

Bloggade dåligt igår, vet förlåt. Men va i skolan sen följde jag med Elsa hem och va med henne hela dagen, eftersom fredag är min stallfria dag. Iallafall tills tävlingarna drar igång igen.
Vi såg på gladiatorerna, och varje gång jag ser det inser jag att det är sån stor skillnad på att vara smal-smal och muskel-smal. Jag ska bli muskelsmal! Så snyggt. Jag vill vara med i gladiatorerna innan jag dör! Haha

Idag ska jag rida nu på morgonen. Blir runt grusgropen med de tempoväxlingar i dom gångartrrna som går. Imorgon blir det samma arbete men trossnäsrundan.

Efter ridningen ska jag förmodligen till badhuset med mina tjejor. Roligt det! Vi får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda.

/ felice


Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Nathalie

Vilken fin blogg ni har tjejer! :)

2013-02-09 @ 10:49:51
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0