Jag är michelin gubben

Gud va ful men aja tanken var ju inte att jag varken skulle rida eller va med på bild men i alla fall från igår.
 
Red ju Spiken idag också inledde passet med en "avramling" nej men halft i alla fall red på halv långa tyglar och han börjar plötsligt göra luftsprång håller mig kvar två och på tredje åker mitt högre ben över rumpan på honom och jag hamnar på fötterna såå fult.
 
Sen när jag var mer med gick det bra, han bråkade ju lite men blev mjuk och fin emellanåt. Gjorde mycket serpentiner och ått volter för att han skulle respekter att ställa åt båda hållena.
 
/Louise
 
 

Kommentarer
Postat av: Tova

Gör ni design/header till andra? :)

2013-02-14 @ 21:58:38
URL: http://tovamarianastanzl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0