Måndag den 25 februari

Godmorgon! 

Jag vaknade 07.50 idag , haha min kropp har verkligen ställt in sig på skoltiderna. Och det kan man ju förstå när jag gått upp runt 7 hela veckan och sen kom helgen och även då ställdes klockorna tidigt. 
Man blir ju verkligen glad av att vakna tidigt , känna hur solen lyser in genom rullgardinen och höra fåglarna kvittra. Haha känner mig som en poet när jag jag skriver detta , men riktigt härligt! Jag låg och drog mig en bra stund innan jag somnade om och vaknaderunt halv 10. Gick då upp och gjorde en god frukost som bestod av äggmacka och youghurt och musli. 
 
Idag kommer lite bilder ut. Har redan redigerat dom så är bara att ladda upp dom här som saknas. Jag ska också eventuellt ta en massa bilder med min älskade Linn idag. Jag sover hos henne ikväll men har lite saker att göra innan. 
Direkt jag är klar med allt på datorn så ska jag ta ett 25 min cardio pass och sen ett 25 styrkepass. Var flera dar sen jag körde styrke nu, men det ska man i och för sig vara noga med vilan , men ändå. Blir armar och rumpa idag - igen. Tycker det är roligast och får mest resultat. Haha. Magen får cardion stå för. 
Jag borde kanske ut och springa men jag hatar att springa och gör det därför inte - lätt. 
 
Jag har även en häst som ska motioneras. Kameran följer säkert med dit också. Vi ska skritta ut barbacka i det fina vädret. Bara för att hon ska sträcka på sig efter gårdagen. Jag kan lägga ut ett schema för veckan sen :) 


 

en lite söt bild från igår. 
 
/ felice
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad är det för cardio du kör? Är det en app eller så? Tycker det är kul att läsa om kost och träning så man får lite tips så fortsätt så! :)

2013-02-25 @ 19:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0