MÅNDAG

Älslar måndagar. Faktiskt. 
Jag är så otroligt lycklig. Bästa ponnyn, bäsa vännerna. Dom gör verkligen min dag. Folk skulle nog undra hur jag kan le i detta elende om dom visste. Haha. Bara att göra det bästa av situationen. 
 
acceptera det du inte kan förändra, våga förändra de saker du kan och var klok nog att förstå skillnaden mellan de tre. 
 
 
Idag ska Eo vila. Hovslagaren kommer. Hon ska bli lite snyggis inför träningen imorgon kanske? Haha nej mest dags nu faktiskt. 
Jag ska träffa Olle. Behöver göra det med jämna mellanrum , prata ut ordentligt osv. Ska bli skönt. Sen står även ett styrkepass på schemat. Idag rumpa - mage och armar. Kanske lägger in ett 25 minuter pass cardio på det också. Vi får se vad jag har tid för. Har ju även en blogg som ska uppdateras och läxor som ska göras. Men tror allt jag kan tycka in 25 min ;)
 
Och glöm för gudsskull inte att följa mig på instagram ;) felicethuresson heter jag där. 
 
/ felice

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du är fin som du är, du har redan perfek!t kropp!

2013-02-11 @ 17:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0