Mera tankar

Vad fan händer med ungdommarna i karlstad? Seriöst. 
 
Och hur kan jag alltid få reda på lite för mycket om dessa människor. Jag får alltid reda på lite mer än alla andra. Och lite mer än va man ville veta. 
 
Tillexempel när man ser en bild på instagram , varför har jag då som vana att kolla på likes, kolla vilka folket är och kolla deras bilder och vilka dom umgås med. Utifrån det kan man lätt först vilka som är med och vad dom gör. Fick tillexempel se en bild på en 14 tjej med sprit i handen på en bild igår. Listade rätt så fort ut att en jag "känner" var med där , och jag skrev idag ett sms med texten - bakis? 
 
Igår fick jag också reda på att killen som jag funderar på att anmäla var i karlstad, och gissa vem som var där mer då? jo jag och Olle. Såg honom men han såg inte mig, och tur var väl det. 
Fick sedan reda på att han träffade en kompis till mig och en på min skola och hans ex och min föredetta bästavän. Opps lite mer än vad jag ville veta. Hahaha. 
 
Jag känner att jag börjar bli som Lovisa - vet allt om alla. Nej då men vissa saker vill man bara inte veta, så kommer det ikapp en ändå. 
 
Hej! Hade en jätte bra kväll med Olle igår. Först var vi in till stan en sväng för Olle behövde käka och är en lat man som inte vill laga mat. Haha. Sen såg vi på min favoritfilm som han hade lovat mig. Har sett den flera gånger , och varje gång man ser den blir den bara bättre och bättre. 
Vi hann också se några south park avsnitt innan jag åkte hem. Trevligt trevligt. Lovar er , alla behöver en vän som Olle. Det är dessutom inte alla som kan brottas i en soffa, sitta i knä osv och bara vara vänner. Alla behöver en sån kompis där man vet att man bara är vänner , och därför kan man göra sånna saker. 
 
vet inte vad jag ville med detta inlägg. Men nu får det va. 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0