Min lördag

Min lördag har varit bra. Börjar bli lite lätt vansinnig över att Elsa är borta. Det märks när jag skrattar åt mina egna tankar och tänker att fan vad rolig jag är. Ensam. haha. 
 
Har iallafall städat hela dagen idag. Så nu är mitt rum fin , det är ju bra ;) Jag ska sätta upp mina rosetter på väggen och fixa lite med bilder , så är rummet klart sen. Jag ska ha ett hjärta av en massa bilder över min säng. Har gjort en mall , och har även valt bilder. Så nu är det bara att skriva ut och sen kludda fast dom på väggen. 
 
 
Tror det kommer att bli super fint. Alla bilder utom 2 ska vara svartvita. En färgad bild är på Eo och en färgad bild är på Lillen. Får se hur det blir :) 
 
Idag har jag varit triktigt duktig och inte bara städat hemma. Utan har också fixat allt i stallet och städat kaninburen + packat till träningen imorgon så det är redan klart. Duktig jag är. 
Körde ett lätt och kort arm pass förut också. Idag har jag varit riktigt dålig med träningen. Har inte ätit mellan de stora målen, och inte tränat mycket heller. Inte mer än det armpasset. Tror jag ska köra ett mage-arm pass på 30 min och sen bara sätta mig framför TVn och äta godis och se på melodifestivalen. Det förtjänar jag! Haha :) 
 
Min dag i lättare bilder och text: 
ca 14.22 tog jag på mig stallkläder och borstade tänderna med elsas tandborste för jag orkade inte leta efter min egen och elsas låg där så fint.. Tog självklart bild på det och la ut som en del2 av min tandborstebild igår. 
 
14.45 mockat klart

15.00 fixat klart i stallet. 
 
15.03 ta in hästarna 
 
15.05 borsta
 
15.30 promemad 
 
16.43. berättar för mamma om att eo ville ha pusskalas. 
kände att min tid inte passa in haha. 
 
har satt i hårförlägning och tränat nu efter stallet. inte så mycket mer att säga om det... 
 
nu pratar jag med elsa i telefon. ska snart sova. klockan ställd på 06.50. 
/felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0