Om ett år

Om ungefär ett år är det jag som skickar in gymnasieansökningar är på uttagningar osv gaah längtar så att få börja om på nytt och verkligen trivas i en ny skola, vilket jag kan erkänna och säga att jag inte riktigt gör på min nuvarande skola. Jag  ska helt klart gå häst på gymnasiet kommer aldrig orkar tre år till efter grund skolan annars vet ju bara hur jag känner nu.
 
Nej vill börja gymnasium nu eller kanske mer komma i från skolan jag går på nu, få ny klass, folk med samma intressen och verkligen passa in vilket jag inte riktigt känner att jag gör nu. Haha det ända lite tråkiga om man går hästgymnasium är väl att det inte blir så mycket killar men vafan det har man ju inte tid med ändå ;)
 
/Louise

Kommentarer
Postat av: Ebba ;)

Hade du tänkt ta Lillerud isåfall? :)

Svar: Ev vet inte riktigt det, strömsholm eller ett i rättvik som har niu med fälttävans inriktning :)
Louise & Felice

2013-02-05 @ 09:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0