Q/A

Du säger att du tar mellanmål mellan frukost och lunch, vill också kunna göra det men det är så krångligt när man är i skolan. Hur gör du?
 
Ja, jag hoppas ni har raster haha? :D
Jag brukar alltid ha med ett äpple eller något i väskan + vatten. Så äter man det på rasten. Klart man känner sig lite dum när man sitter där med sitt äpple. Men ska man va fin får man lida pin som min mormor säger. Ska man ha snygg kropp får man ta dom blickarna , och är det så himla farligt kan man ju fråga sig.
Själv har jag dragit med Elsa på det här med att äta mellanmål mellan , eller vi har väl bestämt det tillsammas , det är lättare att dela på blickarna ;)
 
Jag äter också kvarg och hallon ibland , och det kanske var det du menade med krångligt? Själv får jag ha kvargen och hallonen hos hemkunskapsläraren , så får jag komma och hämta det när jag behöver det. :)
 
/ felice

Kommentarer
Postat av: Lydia

Fin blogg!^^

2013-02-27 @ 17:39:13
URL: http://teeamjump.blogg.se
Postat av: Emma ♥

Superfin blogg! Kika gärna in på min blogg och lämna gärna en kommentar (:

2013-02-27 @ 19:55:14
URL: http://bilderbyemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0