Q/A

Vad är det för cardio du kör? Är det en app eller så? Tycker det är kul att läsa om kost och träning så man får lite tips så fortsätt så! :)
 

När jag tränar cadrio är det oftast ett cardioprogram som jag har på wii. Även när jag dansar andra träningsprogram så skriver jag cardio då jag tycker att det är ungefär samma innehåll bara uppbygt på olika sätt. Jag har även en apps oom heter cardio som innehåller lite allt möjligt , men den är ganska rolig ändå :) 
 
Cardio är kondition och ett efektivt sätt att förbränna fett. För mig är det som ett roligare sätt att gå ut och springa på - eftersom ut och springa inte är min favorit om vi säger så.. Men det är inget bra sätt för den som vill bygga muskler. 
Jag förskte en gång att köra cardio med vikter , det gick ju åt helvete rent ut sagt. Haha min kropp är inte redo för det - och då kan jag ju tillägga att det var 1 kg i varje hand bara. Men jag tror inte att det är någon bra komo alls faktiskt. Då det är två helt olika saker. Men jag ska söka lite om det så får jag väl skriva mer när jag vet ;) 
 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0