Ridning och träning

Blir ett mobilinlägg nu eftersom jag är hos mamma och ska träna i vårat lilla gym, och datorn är hos pappa. Bättre än inget?

Var i stallet halv 10. Fixade och gosade med kaninerna. Sen blev det helt plötsligt väldigt bråttom eftersom pappa skulle hämta mig och jag inte hade ridit ännu. Haha den rundan som jag brukar rida på 60 min red jag nu på 40 om vi säger så ;)

Nu är jag som sagt hos mamma. Ska träna 25 min cardio och sen rumpa och axlar i gymet ca 20 min. Är på bra träningshumör idag, känner för träningsvärk imorgon!

Efter det ska jag göra någon god lunch, kan ju lägga ut bild eftersom jag börjar med det ;) blir inte sallad idag iallafall , behöver mer proteiner efter träningen :)

/felice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0