Sista februari

Februari har varit en jobbig månad , men ändå har det gått snabbt. 
Har hänt mycket med soc , träningar, vännerna osv. Men snart är det över och jag längtar efter Mars. Vår. Sen sommar. Usch vad jag är trött på vintern nu. 
 
Kommer även flytta till ett nytt stall. Därför att det är närmare till ridhus och bättre ridvägar. Plus att Lillen står där så jag kommer ha mer tid med honom, när man hinner rida två hästar vissa vardagar. Vi har stått i stallet brdvid det förut , så ridvägarna kan vi och Eo lär väl känna igen sig. Plus att hon känner både Lillen och Turbo i stallet redan. 
 
Det ska bli både sorjligt och bra att flytta dit. Jag kommer sakna stället jag står på nu , och människorna. Men ändå känns det så bra att ha tillgång till att rida på riktigt sandridvägar , olika slinogor och ha nära till både paddock och ridhus. Plus att jag har Hanna där. Hon hjälper mig så otroligt mycket! 
 
Men kommer ju självklart sakna människorna.
 
 
Bilder från Mars förra året: 
 
Jag ska även köra rumpa och lår hela Mars, Såklart mage och armar också , men alltid minst 20 min lår/rumpa. 
Längtar efter Mars. Haha det är som nyår bara för att det blir ny månad , jag ska fira ;)
 
/ felice

Kommentarer
Postat av: Sara

Hur tränar du mage och rumpa och lår också , tränings tips ? :)

2013-02-28 @ 21:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0