Skrämmande

Vet inte vad jag ska säga om dagens pass det är skrämmande att en sån liten sak jag inte brytt mig om har blivit så stora problem. Vad gjorde vi idag då? Vi tränade halter att han skulle stå still det slutade i katastrof han klarade det inte och blev stressad när jag krävde att han skulle stå still. Jo visst han kan stå still på lång tyglar inga problem, men det där lilla steget i halten i form det är inte bara att ta bort det när man låtit det va så länge. halt är halt och inte halt gå nåt halft steg bakåt/framåt och sen stå halft still. Det här ska bort och det är fort, och ska alltid ha det här i bak huvudet i framtiden ta tag i det innan det blir ett problem !
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0