Söndag

Dagens började med att jag red med Lovisa. Kan ju inte säga annat än att Harry har verkligen landat på jorden och var jätte lugn, kom tåg och han bara kolla på dom. Duktig polle, på vägen hem dock så han i från och ville verkligen inte han var inte dum han ville bara inte och sa det.
 
Hem och äta lunch, och då ringde även mamma på en ponny ! Så nu är det bara och vänta och se vad det blir med den men hoppas såklart på det bästa !
 
Sen fotade jag Lina och Spiken, jag fick hoppa upp en sväng också och red lite. Haha där av michelin bilderna !
Näst på tur stog fotografering med Harry som hade öronen frammåt förvånadsvärt mycket, för att det var hästar överallt som han kollade på. Så tack alla som red då haha.
Slutligen så gick jag och Lina hem till mig och fixade över bilder osv och sen hem till henne och gjorde det samma.
 
/Louise
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0