Tankar runt träning

Kan ju börja med att berätta träningarna jag kommer ha denna vecka , med hästarna. 
 
Måndag: Vila 
Tisdag: Hoppträning
Onsdag: Dressyrträning
Torsdag: Eventuellt hoppträning med Lillen , Eo skrittas/vila. - allhjärtansdag mys med elsa. 
Fredag: Emilia rider Eo. 
Lördag: Tempoväxlingar ute. Trossnäsrundan om vädret tilllåter. 
Söndag: Klättring i grusgropen 
 
Det var hästplanerna det. För min egen del då? 
 
Jo såhär är det: 
Jag har lagt på mig fett som bara den av att äta en massa proteiner (som bygger muskler) och undrar då om det är värt det? Har gått på det i ca 2 veckor nu och har redan gått upp i vikt och blivit större. Vet att två veckor är ingen tid , men ändå känns det inte bra. Ska därför gå tillbaka på det jag åt innan, vilket innefattar väldigt mycket frukt och grönsaker och lite kolhydrater. Mindre potioner och dricka mindre mjölk. Så ska jag köra på det i ca 2 veckor och se vad som händer. 
 
Min träning denna vecka blir lite dålig eftersom jag har så , mycket träningar med ridningen - vilket också är träning. 
 
Måndag: 1 timme dans , 10 min x2 cardio , 20 min styrketräning. 
Tisdag: 20 min intervaller. HEMSKA & JOBBIGA. 
Onsdag: rumpa - lår övningar + cardio 10 min.
Torsdag: Mage - lår rumpa övningar + cardio 10 min. 
Fredag: Springa 1 mil. Dansa ?
Lördag: Dansa 25 min träningsprogram x2. + mage och rumpa - lår.
Söndag: Dansa 25 min cardio. + rygg , armar och rumpa - lår.
 
/ felice

Kommentarer
Postat av: Rhoda Alemayehu W Michael

följer er med nu!

2013-02-04 @ 21:59:52
URL: http://rhodamichael.se/
Postat av: Anonym

Vila då felice ?

2013-02-05 @ 06:18:21
Postat av: Emma

Snälla? Bryr du dig bara om träning och att kroppen ska se bra ut ?! Bra blogg ! :)

2013-02-05 @ 15:38:12
Postat av: sofia inelind

prova att äta nästan som vanligt fast undvik onödiga fetter! Tex mejeriprodukter, feta såser, pasta, vitt bröd. Det har funkat jättebra för mig och jag såg resultat efter bara 4 veckor :)
Men ex på mat- Frukost: gröt. Lunch: sallad och kött/fisk/kycklig. Mellis: frukt nötter och bär Kvällsmat: som lunchen.

2013-02-05 @ 19:35:45
Postat av: Therese

Bra jobbat! Men glöm inte vilodagarna. Annars har inte träningen någon effekt :)

2013-02-05 @ 22:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0