Tisdag nästan onsdag

Hej mina vänner , och ni andra! Hoppas ni har haft en lika grym onsdag som jag, tänkte jag skriva tills jag kom på att det var tisdag haha. 
 
Vaknade bredvid en av mina bästavänner idag. Bara där började dagen bra. Vi låg och drog oss en bra stund innan vi kollade på klockan och insäg att våran buss gick om 11 min haha, då gick det fort. Vi hann iallafall med bussen och åkte till råtorps cafe och åt frukost där med linns pojkvän och hans kusin, som vi också tillbringade kvällen med dagen innan. 
Det var verkligen trevligt. Goa människor alla 3, och jag behövde verkligen se att det finns bra killar också. Har umgåtts lite för lite med såna på sista tiden... 
 
Åkte senare på dagen till stan med Elsa. Köpte lite allmänt "bra att ha saker" så som nya trosor , ny laddare (då min inte fungerar längre och jag fick gå en halv dag utan mobil och det var hemskt) , ny necisär (eftersom min gamla var trasig...) finnmedlel osv. Haha intressant. 
 
Sen var det direkt till träningen. 

Lillen var duktig idag. Tog högergaloppen bra och satte lite byten. Lyssnade bra på mig. Dock för många ryttarmissar tycker jag.. Men men , det var bara en träning och det kommer fler träningar. Kommer film imorgon. 
 
jag och Lillen förut. Visst är vi glader choklader? ;) 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0