2012

Januari
Jag och Felice fotade till våran vinter header.
 
Feburari
Felice hade flyttat eo och vi umgicks väldigt mycket, tyvärr blev det typ bara under faburari.
 
Jag började träna igen fast nu för en ny tränare.
 
Mars
Det var första träningarna med team värmland för Nina vilket gick jätte bra !
 
April
 
Första terräng träningen och han var jätte fin!
 
 
Vi startade våran första terräng tävling som slutade lite tråkigt, va nöjd efter dressyr och hoppning då han hade krånglat väldigt hemma och låg dessutom på en fjärde plats. Turen va inte på min sida och han trampade på en sten vid vetrinär besiktningen och blev halt. Dagen efter va han som vanligt igen.
 
Red Harry i halsringen för första gången utan sadel och träns andra gången totalt.
 
Maj
 
Gjorde min första dubbelnolla i LB.
 
Juni
 
Tävlade terräng tre gånger åkerbo, trollhättan och baståsen det gick frammåt och i baståsen kom vi runt terrängen occkså.
 
Hoppningen gick jätte bra och vi hoppade 130 cm.
 
Juli
 
Va och tävlade hoppning LB & LA min första LA på nästan två år, gick inte super men helt okej trots allt.
 
Tävlade min första dressyrtävling efter påsk dressyren som gick åt helvete vissa minns kanske det vissa inte, LB:1 & LA:1 blev det gick väl helt okej och var godkänd i LA:1
 
Augusti
 
 
Nollade min första terräng i Mantorp, va extremt lycklig och så stolt över Harry då !
 
 
Dressyrtävling i Hagfors red lokal LB:1 på 70% och regional LB:2 på 69% med en felridning vilket resulterade till två vinster och även vinst i HURK cupen !
 
September
 
Tävlade LA igen och denna gång med ett litet pet som var mer otur än nåt annat.
 
Tävlade DM i fälttävlan nollade min första P80 hamnade precis utanför placering i både klassen och DM pga av ryttarmissar i hoppningen. 
 
Oktober
 
Jag och Felice tog höstbilder med hästarna.
 
Praoade hos Anki och tränade även för henne, lärde mig extremt mycket och det var jätte roligt. Jätte fina hästar blev lite extra kär i en jätte jätte fin häst jag red.
 
November
 
Felice hoppade Harry för första gången.
 
Var och tävlade dressyr LA:1 & LA:P1.
 
December
 
Fick en wow träning och den känslan har hållt i sig !
 
Avslutade året med ett pass på gärdet med en inte helt koncentrerad häst men en fin !
/Louise

Kommentarer
Postat av: Sanna & Josefine

Hej, super fin blogg! Lust med bloglovin-byte? :)

Kraam Sanna & Josefine

2013-01-04 @ 16:00:22
URL: http://stallmuppisarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0