Dagens alla träningar

På förmiddagen så gjorde jag lite mag, rygg, lår/rumpa och armövningar. Det känndes lite trögt och inte som att jag pressade mig nog lixom. Utan allt gick utan att kännas. Efter övningarna gjorde jag minestronesoppa med kokta morötter och mörktbröd till. 
 
Dressyr träningen gick bra. Eo var lite stel och hade tappat galoppen, men annars var hon riktigt fin. Traven satt som ett smäck. Lite jobbigt tyckte hon att det var och hon kunde ha gått fram lite bättre. Men fin med tanke på omständighetera, om man kan kalla det så. Bara mina handleder och armar som förstör allt. Hade också ett hål för korta stigläder vilket förstörde min sits. Tyvärr. 
 
På eftermiddagen gjorde jag samma övning som på förmiddagen , men denna gången med bättre kännsla. 
 
På kvällen gav jag mig ut och pw/sprang. Blev lite blandning eftersom mamma sa att jag inte fick springa för att jag är förkyld. Men gjorde det ändå , busigt. (förlåt mamma) haha. Nej men jobbade lite intervaller - jobbigt som bara den. Och körde också PW med puls. Otroligt härlig känsla att komma hem med jackan lika blöt som om det hade regnat. Då har man lite bevis på att man gjort ett bra jobb. 
 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0