Det är så logiskt

Hej! Åkte till stallet idag efter frukost som i mitt fall var vid 12. Haha.. Eller ja var i stallet runt 2. Snärjde lite och fixade i stallet och var också ute på promenad med Eo :)
Sen åkte jag hem , åt mat och körde lite dansspel haha.
Sen spenderades resten av kvällen hos Olle. Jag blev lite spontant sugen på glass så det slutade med att jag fick med mig både Olle , Elsa och Erik till McDonalds kl halv 11 på kvällen. Bra jobbat felice! Kom precis hem och har ätit anans och druckit te , så nu kan jag med mycket mätt mage lägga mig och sova. Imorgon kommer en ny dag , med uppstigning kl 9. Ska försöka vrida rätt dygnet. Blir ridning och stallet på förmiddagen. På eftermiddagen blir det en tur på stan med Elsa. Mysigt, var ett tagsen vi var på stan själva , bortsätt från Stockholm då.
På stan hoppas jag på att en väst från mellandagsrean finns kvar. Men chansen är väl minimal.. Vi får se hur det går helt enkelt :)

Eftersom jag bloggar från mobilen så går det inte att sätta in bilderna där dom borde va , men här kommer lite bilder iallafall :)

/ felice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0