Enda bra med dagen

Har verkligen haft en dålig dag idag. Sov dåligt inatt också, snälla Gud låt mig inte må dåligt igen. Jag vet varför jag sov dålig och det är för att jag tänker för mycket. Måste sluta tänka så mycket. Snackade en stund med Olle på Skype innan jag kunde somna.
Sen idag då så sov jag ju bort halva dagen typ. Åt frukost halv 11 eller något. Sen tränade jag en stund och så åkte jag iväg på världens sämsta träning. Var programridning och jag red verkligen dåligt och Eo var ingen höjdare hon heller. Usch lägger denna träning bakom mig.

Enda bra med dagen är att jag ska till Olle. Vi ska köpa glass och läsk och se på film. Fan för världen vad orättvis den är. Tur jag har Olle..

/ felice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0