Framtidsdag

Idag är det framtids dag i skolan blickar framåt vad som har hänt i veckan är inget att blicka tillbaka till och le precis.
 
I alla fall har faktiskt mycket planer om vad jag vill göra i framtiden och har nästan bestämt mig vad jag ska gå för gymnasie osv men kanske skriver ett tankeinlägg om det som kommer upp under dagen vi får väl se.
 
Avslutar detta inlägg med att säga att jag inte ska sluta rida, är folk som har frågat om det efter inlägget felice skrev jag var väl otydlig mot henne  så vill förtydliga det här på bloggen vill inte att det ska spekuleras i det utan vill ha sagt det själv, alltså jag ska inte sluta med ridningen.
 
 
/Louise
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0