Godmorgon!

Godmorgon , om man fortfarande kan säga det. 
 

Har sovit ganska länge idag. Behövdes. Har precis ätit och ska försöka koppla in dansspelet och spela lite med min syster. Dansa bort fett och dansa fram muskler måste vara min favorit. 10 min dansspel är ungefär 50 kalorier. Att jogga är ungefär 500 kalorier/ timmen. Och dansa blir ju då 300 kalorier/ timmen. Men när jag joggar så känns det inte alls lika tufft som att dansa så det beror ju på hur man springer och hur man dansar också. 
Vill verkligen ut och springa , men får inte för jag är förkyld. Men tror jag ska ge mig ut imorgon om jag hinner. Eller om det är imorgon jag ska på möta? Haha bra koll jag har. Får nog kolla upp det. 
 
 
haha känns ju bra att jag hade samma stigläder som när jag hoppade henne sista passet jag red henne. Har inte orkat ändra hahaha. 
 
Men idag blir det dressyrsadeln. Härligt med ett hårdpass!
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0