Gott nytt från mig också - Lycka till med 2013!

Första inlägget 2013 för min del. 
Känns bra med en ny start. 
 

Detta år kommer att vara ett jobbigt år , med mycket mycket träning både för mig och min kropp och för mig och Eo. Är verkligen taggad och sugen på ett år med svett och framgång. Och självklart motgångar , vilket följer med framgångarna. Ett steg fram - två steg bak. Fast vi hoppas på att det blir tvärt om i detta fall. 
 
Igår var en otroligt roligt kväll. Kunde inte avslutat året bättre. Eller om alla dom jag älskar skulle samlas i stallet kanske. Hahaha. Jag känner verkligen att jag inte behöver en pojke att kyssa på¨nyår. Har en massa bra vänner och har det riktigt bra just nu :)
Vi har ätit gott och spelat dansspel ungefär hela kvällen = svettiga tjejer. Hahaha. Vi somnade runt halv 3. Och vaknade runt 9 tror jag. Skönt att inte sova bort hela dagen. När vi vaknat såg vi på en film och sen spelade vi ännu mer dansspel. När jag åkte från Minna som vi var hos, så tog jag med mig Elsa så åkte vi till stallet. Fixade där och sen kom vi hem och då har vi spelat ännu mer dansspel. HAHAHAH har nog gått ner flera kilo. Haha ;) 
 
Just nu sitter jag väldigt äcklig och svettig och ska snart städa mitt rum innan jag hoppar in i duschen. Sen ska jag se på någon film och somna till den. Eller omn det blir en skype dejt med någon rolig.
 
Ha det bra! 
 
/ felice
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0