Hemsk onsdag

Som jag inte hoppas blir värre för fy vilken usel dag även idag. Skolan gick extremt seg mådde inte särskillt bra och var jätte trött.
 
Nu sitter jag och har ont i huvudet,svanskotan och hela mitt vänstra ben visst låter det kul? Idag när jag red Harry hade han ju som vanligt lite för mycket åsikter och mitt bland alla hoppa och skutt tappade han balansen för det är ju isigt också. Så han ramlar raklång på mitt vänstra ben som hamnar under honom svanskotan slår jag också i och såklart så är det en snö eller mer is liknande driva där som jag slår huvudet i även här visst låter det underbart !
 
Gick i alla fall en bit för att samla mig och även kolla så Harry va okej vilket han var, så fortsätte rida för med en ponny som Harry hade det att gett upp vart att ge honom ännu mer övertag och han skulla aldrig ge sig så jag satt där och hade ont men vägrade ge upp.
Ibland kan man fråga sig vem som är mest envis jag eller Harry ;)
/Louise
Tack så mycket blogg.se som inte vill ladda upp bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0