Idag

I allmänhet är jag nöj över dagen!
 
La:1 Han var lite spänd men ändå helt okej och höll formen bra slutade på en andra plats på ca 66%. Haha fick bla choklad och den var jätte god dagens höjd punkt typ.
 
La:p1 Herregud ni skulle sett honom på framridningen så fin wow säger jag bara inne på banan tappa han dock energin och blev trött vilket han blev sist också så slutade på 59,??% i alla fall ett poäng mer än sist haha.
 
Nu när det inte är några tävlingar på ett tag och jag inte har nån tränare (mer om det imorgon) så hade vi tänkt motions rida mer och se om det blir bättre för som han gick i  la:p1 kändes det att han var trött men han försökte min duktiga ponny skrutt.
 
/Louise

Kommentarer
Postat av: Sanna & Josefine ♥

minifrågestund på bloggen! Fråga gärna något! :)

Kraam

2013-01-27 @ 00:02:18
URL: http://stallmuppisarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0