idag

Känslan i skolan var väl sådär lite onödiga kommentarer osv nej ingen super tisdag precis. När jag kom hem red jag en extremt jobbig Harry som ändå var så fin. Fick tyvärr rida riktigt tufft mot honom och tur var det väl att ingen såg oss. Imorgon ska jag va lika hård mot honom om han väljer att bråka hoppas på att få loss honom ordentligt då ha en bra känsla på torsdags träningen hålla känslan tills helgen och få två bra träningar då, och sen hålla det under veckan och göra en bra tävlings debut!
 Haha nu ska jag försöka övertala mamma att jag ska få en iphone vi får väl se hur det går med det ;)
/Louise

Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte så bra

2013-01-16 @ 11:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0