If you don't wanna take this slow, If you just wanna take me home

Känns ju otroligt bra att min lillasyster fått mig att börja lyssna på one direction. Haha dom är faktiskt bra ju! 
 
Godmorgon! Om man fortfarande kan säga det när klockan är halv 12. Men det kan man. Så godmorgon! 
Vaknade runt 10 åt frukost runt halv 11. Nu ska jag spela lite mer dansspel. Hahaha. Har träningsvärk i magen och lår. Men mest i vaderna , haha fick sätta mig ner i trappen och dra mig ner för att komma ner på övervåningen hahaha.
Sene efter lunch blir det en långpromenad med Eo. Nu när det är så fint väder. Ska städa lite nu också, så kanske hittar kameran ;) 
 
Väldigt värt inlägg. Hahaha
 
 
/ felice

Kommentarer
Postat av: Din lillasyster

Felice, den går ``If you don't wanna take IT slow, AND you just wanna take me home´´

2013-01-02 @ 17:01:31
URL: http://emiliathuresson.blogg.se
Postat av: Anonym

tar självmord om du ej tar bort bilden nuuu

2013-01-02 @ 19:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0