Intervaller

Red intervaller med Harry idag, gick riktigt bra och han höll 450 m/min alldeles perfekt i bra flyt, blev såå sugen på terräng när jag red där. Drömde mig iväg mot årets första start när det slår mig rakt i hjärtat att det kanske inte blir nån första start. Gör ont i hela mig min fina ponny, kan inte riktigt föreställa mig min vardag och liv utan honom samtidigt som jag vet att han kanske inte längre är min om nån månad.
 
Vi får se hur det blir har ev en annan ponny på ge om det inte blir nåt med den vet jag seriöst inte om jag är redo att släppa taget om min älskade ponny. Vet inte om jag någonsin kommer bli det. Kan inte nån liten söt tjej som bor precis granne med mig dyka upp från ingenstans och köpa honom?
 
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0