Klippning av man och träning

Måste börja inlägget med att jag har verkligen tur som hittat Hanna , för herre vad bra hon är! Helt sjukt. 
 
Eo var väl lite till och från idag. Men helt klar övervägande bra. Lossnade jätte fint i båda varven i traven. Helt okej i skritten och började stundvis lossna i högergaloppen. Klockrena halter och lyssnade jätte fint! Märkte dock att jag kunde längt ett hål på stiglädrerna ;)
Mamma tog några kort , men hon är ingen mäster fotograf precis.. Men snäll som försöker! 
 

bilderna är faktiskt orättvisa , då Eo var jätte jätte fin stundvis! Men ändå ;) 
 
Här kommer för och efter bilder på manen också: 
före
efter. 
Mer ska fixas med manen. Men Hanna hjälper mig med det någon gång när vi har mer tid :) 
 
Imorgon ska jag till skolan, såklart. Sen ska jag rida och träna, och lite läxor. Ganska lugnt alltså. Juste , kanske glömde berätta att hoppträningen som skulle varit idag blir på torsdag också. Längtar verkligen. Har ju inte hoppat på ett bra tag. Eller jo på lillen men inte på ponnyn min. 
 
/ Felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0