KVARG

Idag som första mellanmål åt jag kvarg. Det var otroligt äckligt med bara kvarg , men med äppla blev det helt okej faktiskt. Så efter skolan tog vi en tur till ica jag , pappa och systrarna och köpte mera. 
 
Så nu har jag ätit mellanmål som bestod av lite kvarg och lite hallon (ca 1/2 dl av varje , vilket var jätte gott!) , en banan och en halv portson havregrynsgröt (1/2 dl havregryn + 1 dl vatten). Ett bra sätt att ladda för stalljobb och ridning , så att kroppen har protein att ta av! Så morgondagens första mellanmål blir nog hallon och kvarg med Liza skulle jag tro. Ingen annan som vågade äta det förutom Elsa som åker till sälen imorgon.
 
 
Nu är jag redo för stallgos med min ponny. Rdining med min fina vän och sen egen styrketräning och läxor innan jag ska sova. Jobba jobba jobba. 
 
/ felice
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad duktig du är gumman!! Jag hoppas jag snart är på benen så vi kan börja träna igen <3

2013-01-30 @ 18:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0