Lördag

Förlåt för att jag inte har bloggat idag , men inläggen från mobilen kommer inte upp :/ 
 
Gårdagen slutade bra med att somna med bästis vid min sida efter en dag i skolan, stallet , träning och lättare träning med elsa. 
vi var så duktiga så! 
 
Idag så vaknade vi vid 9 , låg och drog oss och sen upp och åt frukost. Sen fick vi lite ångest över att vi inte skulle göra något på hela dagen , så det slutade med en tur till stan. Hittade ett par orangea byxor för 30 kr som jag köpte. Haha lite yolo det va? ;) Nej men tyckte dom var jätte fula först , sen när jag prova dom var dom riktigt balla! Om jag inte tycker om dom kanske jag klipper av dom till shorts sen till sommaren , brukar sluta så med mina byxor.. 
 
 
Lite söta var vi allt! haha.. 
 
Sen vid halv 6 så började årets första hoppträning - på Eo. Hon var otroligt jobbig innan jag satt upp. Hon visste nog vad som väntade. Hon var inte så hemskt pigg när jag red, men blev lite stark ibland. Annars var hon fin. Finns ingen chans att hon stannar längre. I och för sig var det markarbete , så inga höga höjder, men ändå känns det verkligen som att hon bjuder på hinderna. Det gillas skarpt. 
Skrittade även både fram och av med min fina vän Linnea. Go som en godis är hon. Pratade om allt mellan himmel och jord med henne. Skönt. Tänk att någon kommer in ens liv så fort och ändå tar sån plats. Vi träffas absolut inte varje dag men ändå känns det som att jag har henne. Så nära som jag vill ha henne :) 
bild från förut. 
Kan ju även passa på att säga grattis till Louise idag! Så stolt över att vara hennes vän. Otroligt vad duktig hon och Harry är <3
 
Just nu sitter jag och för över bilder från mobilen till datorn. Har så många bilder att jag inte kan ta någon mer så tyckte att det var dags. Försöker också lära in programmet jag ska rida imorgon. Tror jag kan det , men lär väl glömma det imorgon när jag väl ska rida det haha. Det är min största fobi nu. Hatar när man får helt gärnsläpp, ja ni vet säkert vad jag pratar om. Usch. 
 
/ felice
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Gud vad underbart skrivet om mig Felice! Du är också go som godis hihi!:) Känns som jag kan snacka med dig om allt, även fast vi inte har känt varann alls länge! <3

Kram kram<3

2013-01-27 @ 08:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0