Morgonpigg

Godmorgon fina ni! Inte ofta jag bloggar på morgonen ska ni veta. Men idag hade jag tid. 
 

Mitt alarm stod nämligen på 05.15 och kl 05.30 gav jag mig ut och sprang intervaller. Höll inte på alls länge , men jobbigt var det. Kom hem , åt frukost , tränade lite mage och nu sitter jag här. Ska snart hoppa in i duschen och sen sminka mig och dra till skolan. 
Bloggade inte igår för jag somnade halv 10 , för att få mina timmars sömn för att gå upp och springa idag ;) 
 
Vågen går upp , men känner ju hur kroppen blir tightare , så hoppas på att det är muskler. Hmm.. Ska nog skicka iväg ett mail till Therese och kolla med henne. Känns ju inge bra att få det till svar när man tränar och äter som jag gör. 
Igår körde jag alla övningar = jobbigt. Höll väl på i ca 50 min eller något. Jag har inte kännt av någon träningsvärk än , men hoppas på att det kommer. Haha. 
 
Hela träningsvärlden känns konstig. För att bli smal behöver man äta mindre kalorier än vad man gör av med , och för att få muskler behöver man äta mer. Man blir ju förvirrad , men jag försöker hålla mig till att äta mer. Men det känns ju verkligen fel. Också ska man ju äta mycket protein = kött. Och mycket kolhydrater. Men om man bara ska bli smal ska man äta så lite kolhydrater som möjligt. ÅHHH det är jobbigt. 
 
 

 
/ felice
 

Kommentarer
Postat av: --

Asså felice! du behöver VERKLIGEN inte gå ner i vikt! du är ju redan smal!

2013-01-29 @ 13:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0