Något jag äger på !

Är att döma folk på tok för tidigt, usch och fy på det. Har dock mer än 90 % av gångerna har jag  fel men själva döma delen äger jag på tyvärr.
 
Just nu går jag nästan och är arg på en person som jag inte känner knappt inte vet vem hon är, känner själv men herregud Louise lugna dig du går för långt. Ändå sitter tankarna kvar i huvudet hur jag ska visa henne hur fel hon har fast jag egentligen inte vet vad hon tycker än inte ett dugg faktiskt ändå är jag nästan arg på henne redan nu så töntigt men ändå kan jag inte ändra på det.
 
Ibland förstår jag mig inte på mig själv då kan jag ju fatta hur svårt det är för andra att förstå mig ;)
 
/Louise

Kommentarer
Postat av: Kajsa

vinnaren är nu utsedd, gå in och kolla om ni är en av dom!:)

2013-01-23 @ 19:09:14
URL: http://kajsazzhillbom.blogg.se/
Postat av: Jenny - hästblogg

Usch, jag har samma problem :( fin blogg btw, den var man ju tvungen att fördömma ;D

2013-01-23 @ 20:35:33
URL: http://jenny.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0