-

Idag känner jag mig ordentlig i stället för att åka hem efter skolan så stanna jag på engelska sugery och ja jag vet bara min skolan som använder det ordet men det är i alla fall typ läx hjälp, hjorde en oförberädd checkpoint som jag missade i igår och om jag tror rätt så är även checkpoint ett engelska skolan ord ;)
 
När jag kom hem red jag en sväng i skogen på min plutt blev mycket gallop i låg form längre sträckor och är överlag nöjd. Imorgon kommer det bli ett väldigt varierandepass gallop,skritt,trav,öppna, sluta, skänkelvikningar,fram och bakdelsvändningar, ökningar och samlingar osv allt i snabba övergångar och variation så han måste lägga all fokus på mig känner mig riktigt taggad för det passet och tror det kommer bli bra!
 
Snart ska jag äta sen blir det spanska läxa och ev skriva lite NO vi får se, ska såklart fixa tidsinställda till imorgon också.
/Louise
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0