oj

Klockan är redan 22.08 känns som om den typ är sju eller nåt;) Träningen förut var ju ingen hitt men man får ta det för vad det är nu när jag inte kan rida ordentligt hemma. Har sagt det förut och säger det igen har världens bästa tränare och ångrar inte en sekund att jag började träna för henne igen !
Film kameran glömde mamma i ridhuset så jessica tog med den så förmodligen kommer ingen film alls gick ju sóm sagt inte jätte bra men om det kommer så blir det ju inte förren nästa helg så känns lite onödigt.
/Louise
 

Kommentarer
Postat av: Nelly

Hej tjejer ! Står era hästar i samma stall och hur ser det ut ? Skulle vara jätte kul att se en rundvisning istallet och på alla hästarna ...:-) kram Allså video!

Svar: Hej! nej det gör dom inte men såklart kan vi filma stallen men förtillfället har min tränare min filmkamera då mamma glömde den på träningen igår men när vi har tillbaka den kan jag självklart göra det! :)
Louise & Felice

2013-01-03 @ 22:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0