Onsdag

Förra onsdagen va hemsk denna va inte super precis men var i alla fall bättre kan ju inte säga att jag fått någon vidare bra starta på året men men känns i alla fall som om det går ått rätt håll !
 
Dagens ni visste förmodligen inte är att det kommer upp 904 resultat om man skriver bertil och värmland på eniro haha och det vet jag satt och gjorde det idag utan resultat tyvärr men skriver mer om varför jag av allt jag kan göra satt där och sökte på bertil på eniro ;)
 
Dagens pass på Harry gick ganska bra en svaka då jag tappa hoppet och allt gick åt helvete mest mitt fel faktiskt men efter ett tag bestämde jag mig ryckte upp mig och det gick bra !
Förresten ni skulle sett Harry idag när han för första gången såg att det låg rosa boots på stall lådan haha då kom araben i honom fram och han blåste upp sig så fint,  kommer sakna denna tönt ponny dagen då han inte längre är min <3
/Louise
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0