outfits

Har typ inga dressyr oytfits nu vilket är väldigt tråkigt så funderar lite på olika outfits jag ska skaffa ska helt klart ha en vinröd som matchar min kl jacka.
 
Funderar även på en brun, guldig skulle väl vara snyggt och till sist en enkel marin med röda detaljer. Ska även köpa benlindor och ha till min oranga väst. Åhh jag älskar att matcha och göra outfits dock gillar inte mina pengar det dom bara försvinner ;)
Gud är ju typ omöjligt att hitta ett snyggt brunt dressyr schabrak det är synd att mer än hälften av alla schabrak på hemsidor försvinner när man klickar in på dressyr schabrak ska inte vi dressyr ryttare ha några snygga schabrak?
Jag ska fortsätta leta och ska inte ge upp lägger upp bilder här när jag hittar nåt !
Lite schabrak jag hittade tyvärr inget wow schabrak men men hittar väl nåt.
/Louise
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0