Så j*vla redo

Vet inte om man får svära på internet? Men vi har ingen storblogg precis så därför kan jag skriva att jag är så jävla redo för storhäst!
 
Jag är inte redo för att lämna ponny än. Kommer aldrig bli redo känns det som just nu , men kommer behöva göra det. Men låt oss inte tänka på det nu. Det är många år kvar. 
 
Jag är så otroligt redo på att satsa på Lillen. Han har en sån otrolig kapacitet. Och idag när jag var i stallet och pussa på min egna lilla ponnybus så slog tanken mig bara. Hur mycket jag tycker om den där stora pigga hästen. Verkligen. Han är klart nummer två bland favisarna om man ska mäta som på ridskolan ;) 
 
#1 Eo
#2 Lillen
MYCKET NICE SITS PÅ BÅDA BILDERNA. BRA JOBBAT FELICE! 
Känns som att om jag lägger energi och vilja på honom så kan det gå hur bra som helst - med hjälp såklart. Just nu känns det inte alls som något problem med att hinna 2 hästar, om dom hande stått i samma stall. Jag är därför väldigt sugen på att flytta till Hannas stall. Och för dom som inte förstått det så är Lillen Hannas häst. 
Eftersom Pia fortfarande är halt , och Harry kanske ska säljas så vill jag gärna inte bli ensam där ut. Självklart finns det en massa andra go människor. Men lite känns det som att om jag inte kan rida med mina bästavänner så kanske det är värt att lägga tiden på att träna istället. 
 
Har ju stått i stallet bredvid Hannas förut och därför kan både jag och Eo vägarna där och det är otroligt fina sandvägar. Så det blir inte så stor omständighet för Eo att flytta. Plus att hon "känner" Lillen. Tror hon skulle trivas. 
 
Inget som är bestämt utan bara lite tankar jag hade såhär på kvällskvisten. 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0