Sätter punkt , vänder blad och går vidare.

Hej alla gosiga! 
Tycker detta varit en otroligt bra söndag. Har inte ens söndags-ångest utan känns bra med en ny vecka. Ska dessutom lägga mycket energi på skolan. Allt för att få bort tankarna. 
 
Vet inte om det är bara jag som märkt det, men hade alla andra en dålig sönda eller? Känns som jag bara fått en massa depp sms, folk skriver deppiga saker på fb osv. Hoppas alla ni haft en bra dag iallafall. Alla förtjänar bra stunder ibland. 
 
Ska göra några tidsinställda inlägg , med bland annat hur jag tänker lägga upp träningarna nu innan tävlingarna drar igång och om hur jag tänker för tävlings året 2013. Kommer också komma en outfit som jag är väääldigt sugen på att skaffa , men har absolut inte råd med då jag precis köpt ny hjälm. Så därför tipsar jag er istället. 
Kanske kommer någon hiss/diss? 
 
Vad vill ni läsa om?
Tänkte börja videoblogga mer också. Vad tycker ni om det? 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0