Snäll syster

Eo vilar idag. Hon behöver vila inför alla träningar under veckan. Och jag har inte tid för ska på möt på krk ang div 3 i hoppning. Ska också hinna träna och göra läxor. Som tur är så ska Emilia ut till stallet och rida tink, så då kunde hon fixa åt Eo också. Tusen tack! Då hinner jag träna innan mötet och fixa läxorna efter , istället för båda. Det kanske gör att jag kan sova ordentligt inatt också? Vem vet..

Ska prova att ta in en lava lampa , det fungerade alltid när jag var liten. Också ska jag lägga mobilen på andra sidan rummet med ljudet av och skärmen ner. Hoppas på det bästa. För dom som undra så ska jag till kuratorn nästa vecka , men hoppas på att kunna sova innan det..

Igen, 1000 tack syster!
Nu ska jag träna!

/ felice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0