sommar 2013

När jag idag vaknade runt 11 så förstod jag hur lite jag hinner göra på dagarna. Och speciellt i allmänhet på vintern. 
 
Okej nu är det mitt egna val att ha vänt på dygnet och sova bort halva. Men förutom det så finns det inte mycket tid. Idag vill jag ut och kanske åka till stan eller något. Men jag hamnade framför datorn istället... kanske blir ut sen. Men iallafall. Jag hinner inte göra så mycket då hästarna ska in vid 5 , och då ska det vara fixat i stallet. Och om jag skulle vilja göra något efter 5 , tillexempel rida - då är det bäcksvart ute. 
 
På sommaren så kan man vakna vid 9 - då har man ändå sovit ut. Och sen kan man åka till stan , åka och bada eller båda. Och det hinner man gott och väl. Sen kan man åka till stallet på kvällen då det är lite svalare. Ut och rida vid kl 20 på kvällen lixom. Det blir flera timmar mer på sommaren.
Och det är ljuuuuust. 
 
Längtar så otroligt till sommaren. Den här sommaren kommer bli den bästa på länge. Har redan nu inplanerat: 
 
  • två ridläger 
  • en massa tävlingar 
  • spontancykeltur 
  • göteborg och strömstad - själv med elsa. 
Och en massa småsaker som gör sommaren speciell! Massa bad och massa roliga saker :D 
 
sommaren 2013 - jag är så jävla redo för dig. 
 
 
/ felice
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0