Svar på kommentar

Fick en kommentar om vart jag gör mina videos. Eftersom jag är inne på mobilen och inte kan svara på kommentarer där så gör jag ett inlägg istället.
Jag gör alltid alla filmer i windowmoviemaker. Ett väldigt enkelt och bra program :) älskar att klippa med filmer och skulle lätt kunna jobba med det i framtiden. Filma från olika vinklar och klippa ihop allt.

Alltid när jag kollar på filmer så tänker jag på hur det är filmat och ihopklippt, kanske inte så vanligt? Haha :)

/ felice


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan inte komma in på den tror du att du kan länka den så man bara kan klicka så är man inne på den?
Vore jätte snällt!

2013-01-31 @ 19:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0