Tisdag

Hej alla glada, och alla ledsna eller inte glada också :) 
 
Idag har jag varit ute hos Eo och fixat osv. Red inte men pussade lite på henne. Hon ska vila ca 2 dagar i veckan nu. Idag blev första. Hon har inte vilat på ett tag nu heller. Eller några dagar iallafall ;) Imorgon blir det dressyr träning. Jag måste bara säga hur otroligt mycket jag älskar min lilla ponny plutt. Hon betyder verkligen hela min värld för mig. 
 
Min vackra vackra prinsessa. 
 
Hon har fått ett nytt täcke nu, glömde jag kanske berätta när jag fick det av mamma. 
Det är lika som det hon har i brunt. Jag tycker det är jätte snyggt. Eo passar verkligen i det. Lite stort blir det ju när man har rygg längd som en b-ponny enligt sadelprovare ;) haha händer ner lite över rumpan , men det får hon leva med. 
Min gose ponny, kolla vad söt hon är med sitt cp öga. Hahah det gör henne ännu vackrare än hon redan är <3
 
Själv så har jag dansat sen jag kom hem från stallet. Härligt! Och äntligen börjar vågen visa vad man vill se. Hade gått upp som bara den efter att jag började äta ordentligt - vilket jag gör nu. Gick upp flera kilo på en vecka , men nu har kroppen vant sig och tar vara på maten och använder det som bränsle. Skulle kanske inte ha gått från 0-100 på en dag ;) 
 
en oseriös bild ;)
Ska snart äta , duscha och kansek plugga innan jag går och lägger mig. Funderar på att klippa ihop någon film till bloggen också. Vå får se vad jag hinner innan ögonlocken slår ihop. 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0