Torsdag

Har haft en rätt så dryg torsdag. Hade tänkt mig ut och springa på morgonen , men hade svårt att somna så somnade vig 11.30 , vilket är sent om man ska sova 8 timmar per dygn för att bygga muskler. Vaknade vid 06.30 men orkade inte gå upp förens 07.20 och skulle då till skolan 07.45. Kastade i mig gröt och en smörgås , ägg han jag inte koka haha. Men hann i tid till skolan iallafall! 
 
Skolan var väl lite halv dryg. Jag och Liza åt kvarg och hallon , men fick sen reda på att den kvarg vi köpt var nästan tvärt om onyttig. Lite jobbigt att få reda på när man tryckt i sig nästan en hel haha. Men vi var mätta och nöjda iallafall! 
Har fått lägga in mina hallon i frysen på hemkunskapen haha , snällt! Så om jag någon dag glömmer att ta med mellanmål så har jag dom där, också har jag till min kvarg ;)
Ska köpa naturell kvarg från lidl istället. Inte ett dugg god om man inte äter det med bär , men med bär blir det super gott! 
 
Iallafall , vidare till häst bloggandet. Åkte till stallet. Mockade och fixade sen kom en tjej som heter Maria som eventuellt ska rida Tink och Sheridan några dagar i veckan. Jag skulle rida med henne och visa henne lite vägar. Hon var verkligen en jätte trävlig tjej , som dessutom var duktig på dressyr. Hon skrattade en massa och var allmänt glad. En sån människa man vill träffa då och då för att få lite glödje helt enkelt. 
 
Eo var väldigt fin i slutet av ridpasset. Dom två sista travsträckorna visade hon vilken dressyrponny hon faktiskt är! Haha min goding det! 
 
 
Imorgon ska jag in till stan kl 9. Vi har grupparbete i skolan och ska runt på studiebesök på olika ställen. Sen kl 10.30 så blir jag hämtad i stan (?) och åker på begravning. Min första begravning. 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0