TränaTränaträna

God kväll alla!
Jag måste verkligen dela med mig av mitt träningssug nu. Vill verkligen verkligen se ett resultat. Är så otroligt sugen på att leva ett nyttigt och sunt liv. Må bra , vara glad och orka fokusera i skolan och på ridningen. Det märks verkligen när man äter och sover som man ska så mår man mycket bättre. Första natten jag sov riktigt ordentligt. Och tror alla märkte hur glad jag var idag. Min mentor tittade på mig och sa 
- mår du bättre idag? Du ser mycket piggare ut! 
 
Haha han kan verkligen läsa mig...
 
 
själv jobbar jag på , idag ser jag bättre ut än igår. Och det är bara att fortsätta tänka så. 
 
Fortsätter kämpa med drömkroppen , klart det går. Det är bara att ha tålamod :) 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0