Utkast: Jan. 04, 2013

Har kollat på lite tävlingar nu , tänkt och funderat på vilka klasser jag ska starta och när. Iår ska vi bli säkra på det vi gör. Vi börjar tävlingsåret med en LD. Sen en månad senare blir det LD-10 och LD, och sen ska vi se hur vi jobbar oss frammåt. Säkra och stabila rundor. 
 
Dressyren lika så. Säkert. Eo ska bli ännu stadigare och galoppen ska lossna helt. Tror att med Hannas hjälp kommer det att gå finfint! 
 
Nu längtar jag tills jag får börja sätta igång Eo. Ska jobba mycket markarbete med henne iår. Vilket jag slarvade med förra året. Och hon ska lyssna på mig , på min skänkel. Hon ska flytta sig och gå fram och tillbaka för skänkeln. Ska börja jobba direkt hon sätts igång. Först får hon en mjuk vecka med skritt , sen andra veckan börjar jag trava henne. Tror jag börjar jobba henne i skritten andra veckan. 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0