Vad händer med mig?

Idag handlade jag bara ett pannband i Grums både jag och mamma var nog lika förvånade, testade minst 5-10 tröjor,jackor och piker men tänkte till ordentligt och köpte inget av det.
 
Bilder på pannbandet får ni imorgon för det följer såklart med på tävlingen, har precis kommit in är alltid så första tävlingen på året man fixar allt extra länge och står och små pysslar med allt möjligt. Kommer ev tidsinställda imorgon om jag tar med det mobila och fixar lite till tävlingen annars blir det inga från min sida i alla fall ska faktiskt gå och lägga mig nu ska upp tidigt imorgon så god natt mina vänner !
Haha herregud hur såg jag ut på denna bild egentligen ;)
 
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0