vet inte vad och varför

Ska börja detta inlägg med att säga att det här var mer för att jag kände att jag behövde skriva av mig än att det skulle bli ett jätte bra inlägg för det är det verkligen inte.
 
Ska va helt ärlig och säga att jag är helt vilsen och har ingen anning om vad jag vill göra med Harry, sm inlägget finns fortfarande och inget är ändrat med det. Känner bara att tiden är för lite vet inte om jag hinner, det är ju inte bara det utan allt annat finns så mycket jag skulle vilja göra med Harry fast inte kommer hinna. Då går tanken genom huvudet att ett år extra från och med efter detta år då hade gjort så mycket och gett oss så mycket mer tid att göra saker fälltävlans sm, dressyr sm och så mycket mer. Nästa år är det med största sannolikhet inte jag och Harry längre.
 
Då går tanke nummer två genom huvudet om det blir samma sak med nästa ponny (vilket nästan är bestämt att det blir, tar inte hur och varför i detta inlägg.) så då kanske detta år gör stor skillnad om vi har detta år också att kanske släppa taget om min kära ponny redan nu. Kommer förmodligen ångra det hundra gånger och lite till om det blir så men kommer kanske ångra att jag inte gjorde det lika mycket när jag står där med min d-ponny och vill bara ha ett år till och det inte går. Det är bara att inse på ett år kommer inte jag och Harry inte nå vad jag drömmer om somsagt tiden räcker inte.
 
Men å andra sidan är jag så väldigt kräsen när det gäller hästar kollade igenom 53 sidor med D-ponnys igår och fann två jag verkligen gillade, om man bort ser från dom dyra sm ponnyerna för det kommer vi aldrig ha råd med. Dom här två som jag tyckte om då? Jo för det första är det absolut vad vi ska ha, två hingstar på 3 och 4 år var av en inte stog i sverige äns och var inte inriden.
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0