Kunde gått bätttre

Som vissa redan vet åkte jag av idag, no big deal .Slog mig inte Harry är okej osv.
 
Dressyren och hoppningen gick helt okej med 70 % och två ner, slarv fel från min sida i hoppningen och lite små missar i dressyren.
 
Själva misslyckandet i sig känns inte så hemskt jag red det bästa jag kunde ochg det räckte inte tyvärr, vi vet inte vad vi ska göra ingen vet. Pratade med Björn förut och vi vet inte vad vi ska göra, när han ena dagen går och andra dagen bara stänger av. Vi får se hur det blir tävlar dressyr på onsdag sen tar vi en tävlingspaus ett tag.
 
Jag och Felice har bestämt oss för att göra en helt ny blogg på en annan portal vi får se när det blir men den härt får väl gå på lite halvfart sådär tills vi kör igång den andra på riktigt.
 
 
/Louise
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0