3 favorit magövningar

Hur tränar du mage och rumpa och lår också , tränings tips ? :)
 

Jag tränar oftast megen genom cardio , men kör självklart lite styrka på det också men tycker inte det ger alls samma efekt. Mina favoritövningar för mage är : 
 
  • touch to touch foot crunch. Som jag inte hitta någon bild på , men får kanske göra en film själv då?
  • V-situps 
       
  • Plankan
 
 
Jag tror att dom 3 är mina favoriter. Har en till också som jag gärna hade haft med på listan men som jag inte vet vad den heter och den är svår att förklara. Men jag funderar på att göra någon film med vad jag brukar köra för övningar , om det är intressant? 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0